:@

Mitter internet knasar just nu! Ååh skit irriterande. Vaknade iaf upp för en stund sen, jävla posten låter som man får bomber i brevlådan blev skit rädd... Gick inte till skolan pga mvärk :/ och är ledig imorgon från skolan med.

Igår iaf var jag och Hannah ute på promenad, när jag fick ryck och drog in henne på tumba bussen xD så vi åkte dit och chillade. Dit kom även America,Miguel,Dangelo & Ante. Så galet länge sen så det var roligt att ses igen. Sen blev det tillbaka till vårt hood. Mot kvällen var jag med Sebbe. Kom hem typ vid halv fyra inatt haha inte bra :P

Jaa som några kanske vet så har jag inte comviq kompis på mobilen, och då är det typ omöjligt att få tag i mej. Men det kommer! :P nu ska jag platta håret och ringa upp Hannah, undrar vart vi hamnar idag då ;)


Döda fiskar följer strömmen, därför kommer mitt hår bli ljusare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0