heeeeelt

Sitter hemma nu vaknade precis. Skitkul var det igår iaf ;) jag och Hannah kom till Sätra vid nio tiden då mötte Andrzej och Milan upp oss. Gick hem till honom och drack & dit kom två till polacker :) lyckat. Vi sprang som två kärringar runt i Sätra för att försöka hitta bussen, som vi sen såg och typ var tvungna att springa i 200km/h fan HAHA.

När vi var framme gick vi mot brunna och mötte tjockisen Umut & Burak.. som jag typ inte har träffat på typ hm ett halvår ? :P Iaf så kom jag hem vid fem imorse. Juste glömde nämna att jag såg Saw 6 igår haha här snålar vi och kollar filmerna på datan istället ;)

OCH en sak till!! har hittat svarta linser som håller i ett år ''helluluja'' har typ krigat efter svarta linser men dom har bara hållt en månad. Dom blir mina snaaaarta wihuu :D



va säger ni.. är det inte den nya '' Sandra trenden'' haha skojaaaaa ;D


Kommentarer
Postat av: Hannah

assååå grymmaaaaaa :D :D hahah ja börjar också snåla här, bio är dyrt för mina pengar går till annat :'(

2009-11-16 @ 16:37:11
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: smajlin

var nånstans hittaru de? :O

2009-11-22 @ 02:37:36
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0