i just wanna know

Måste bara berätta en sak som jag är stolt över haha! Igår var jag på promenad med Bella & Ranya. Vi gick från Hallunda->Alby->Fittja->Hallunda+ sprang ett varv på en idrottsplats här i närheten alltså 400 m -> Norsborg till en lång kvällspromenad med Hannah. Alltså fatta! :O har inte tränat på ever! Haha snacka om att jag verkligen kämpade de där 400 m xD så går det om man röker och allt dedär.

Nu sitter jag iaf här hemma och lyssnar på Bone ♥ försov mig till skolan, så nu börjar jag halv två. Känns lite onödigt.. och är ledig på fredag med woho. Sitter här jag skakar på mitt ben.. visste ni att det är ett slags tixs. Hörde det, att skaka det omedvetet är som att det kliar men man inte får klia sig.. så det är svårt. Beror också på att man är stressad.. haha whut vilket jag inte är. Eller jo, Hannah jag vet vad det beror på haha! :O Jaaa det var ju intressant haha :D efter skolan ska jag iaf iväg till eskärholmen men min lilla farmor och farbror och handla.

Hörs besitos


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahah jag vakna 12 :P mamma ba vrf gåår du inte till skolan, ja ba ja vill inte, o satte på hörlurarna. mitt ben skakar också nu :'( :o akut ! <3 juste, F svarade "nej" och J svarade "aa" :p

2009-11-11 @ 12:27:24
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0