Let's have a fucked up night

Shaashaa. Orkade upp till skolan.. förstår inte själv hur jag orka. vaknade ungefär 20 min innan jag börja och jag hann! :O hade frisör hela dagen. Och såklart ska det alltid vara något haha jag,Sandra & Katti blev utslängda för att vi spruta vatten på varandra :P men ser det från den ljusa sidan vi fick sluta tidagare hahahah ;)
Kom ett tag sen från Skärholmen där jag var med Hannah & Salih. Köpte present till vännen Amila som fyller år idag, Grattis! Så ikväll blir det party ;D precis ätit shejbab och sitter nu och lyssnar på dunkadunka låtar för att bli riktigt pepp! Nä nu ska jag dra in till duschen och sedan fixa till mig :D trevlig fredagskväll till er andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0