Lying is the most fun

Igår blev det gymma med Hannah ett bra tag haha , gosh va svettiga vi blev asso. Chillade i gymmet ett tag med laptop och musik. Jag och H mötte Sidar och var med han ett tag, mot kvällen var vi ute med Alex D, David & Florim. När vi sedan vart med de gick vi liten promenad och snacka lite allt möjligt.

Aa ingen skola idag som vanligt dåra skönt att vakna upp utan ångest att göra något man inte vill ;) ska strax börja fixa mig. Haha sitter och lyssnar på gamla låtar på youtube faktiskt , visste ni att Panic At The Disco var mina idoler en period när dom var som mest kändast. Jag var typ kär i han som sjunger i alla låtar. Som sagt det var ett tag sen.. mina kusiner smittade av sig med sina emo låtar xD  men tycker dom fortfarande är lika goodie ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0