me matas ..

Vaknade iaf upp nyss med glatt humör som oftas, men idag känns allt så mycket lättare :) blev ingen skola igår, och mot kvällen åkte jag med Hannah,Katie & Cristal för att kolla på New Moon! Jag satt helt insatt i filmen alltså haha och alla kropparna som var med man ba satt med öppen mun nästan! Såååå braaa ni måste se den! Måste börja läsa böckerna :O träffade många igår på premiären i Heron som jag inte mött på länge. Som Josefine,Tyare,Nadja & Sado. Fan vad jag har saknat er alltså :(

Iaf åkte tillbaka till Norsborg med Hannah var ute och tog en promenad själva och snacka om lite allt möjligt, sen hem och sova. Och juste det här med skolan.. tänker inte nämna något om mitt val förän jag har haft mitt möte och det är spikat. Nä nu ska jag iaf sätta mig och ladda ner musik och fixa mig , puss så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0