que calor

Lite seg uppdatering i know.. sitter iaf just nu hos pappa med massa gäster. Min pappa har blivit viejo :D grattis på hmm va vare 35-års dagen papi haha saaajk ♥

Iaf i helgen har jag bara umgåtts med kompisar. Igår var jag även med familjen på resturang ( thailändsk ) i stan och efter kollade vi på 2012. Tyckte att den var helt okej.. ganska jobbig för den typ kändes som 5 timmar och plus satt man i minsta biosalongen i stan typ drottninggatan. Kunde inte stäcka på mig och killen brevid mig satt och andades typ i mitt öra kändes det som haha fick nästan utbrott xD har lite klausterfobi eller vad det nu stavas. Det var iaf mysigt :)

Efter stan var det iväg till Hannah där America,Bashar och Nikola var :) umgicks ett tag tills jag på natten taggade hem. Haha börjar typ känna av lite av vinet länge sen man drack faktiskt xD men ikväll ska jag och Hannah iväg till Sätra där Andrzej's kompis är ensam hemma inatt. Får se hur denna kväll slutar ;)


Såhär tycker min pappa om mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0