säg vad ni vill, men jag har valt mitt liv själv

Vaknade upp för ett tag sen haha får skylla mig själv låg och läste '' Om jag kunde drömma '' och jag kunde inte slita mig från boken xD varje gång jag kände igen scenen så tänkte jag på Edward och hans svarta ögon gaaah ^^ kom hem vid halv fyra tiden inatt/morse och somnade vid halv sex.

Tidigare var jag med Hannah hos Amilla där det kändes som att det var typ 20 pers haha, drack öl och umgicks med flera man inte sett så läänge. Har typ hunnit planera min vecka lite också haha. Ska möta flera kompisar man inte har vart & träffat på länge. Och om typ några dagar blir det mina efterlängtade linser!! Och ska så fort som möjligt försöka färga en lite mörkare färg över mitt hår, kan verkligen inte gå runt med luva hela tiden HAHA :P fatta inte hur folk kunde känna igen mig på bio-premiären vi var på.. iaf har ingen aning om vad som händer idag :( men märta fixar alltid nått vettu ;) nä nu ska jag dra och äta MAT!! haha chaau

-Ska skämmta ut mej med en RIKTIG fjortisbild från förr.. herregud -.-




 
Kartellen ft Jacco - Programrebeller ♥



Kommentarer
Postat av: smajlin

aiight, äru från uppsalla lr=P

2009-11-23 @ 19:49:24
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahah gaaangstaaah

2009-11-24 @ 13:26:29
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0