what did you say?

Åherregud inte skrivit på flera dagar. Under höstlovet var det ganska lungt faktiskt. Drack typ bara en gång under lovet good good ;) även vart lite halloween fest hos Hannah med massa folk. Aa iaf orkar inte gå in på detaljer. OCH har också vart i skolan hela veckan! Utan två lektioner men är ganska stolt ändå.. och om jag inte försover mig imorgon :P idag var det såå lång skoldag från 8.15 - 17.00 så är helt död nu. Men druckit tre redbull så känner hur kicken börjar komma. Juste måste även berätta och lite senare ikväll ska jag kolla på '' Twilight '' för första gången HAHA vet jag är helt efter.. blir säkert bestatt av den som alla andra

                           Min , Sandras kattis kylskåp på frisören haha


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA jag sääär vi ska fylla dedära kylskåpet ;) <3

2009-11-07 @ 17:06:27
URL: http://sansil.blogg.se/
Postat av: Katie

HAHA, vi får hänga ett lås där så VISSA inte snor, HAHA, pinsamt de va alltså..:P!

2009-11-09 @ 23:28:41
URL: http://imkatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0