Day 'n' night

Vet suger verkligen på att skriva men det beror på att jag inte orkar med den här bloggen asso kommer att göra en ny så snart som möjligt och börja skriva där istället. Hursomhelst blev igår en jätte lyckad kväll, kollade på film hos Amila med Hannah & Asmir. Satt på balkongen och myste i sofforna med filtar&ljus och bärs haha. Sedan när killarna kom blev det vp,musik,dans och allt möjligt. Tack för en lyckad kväll!

Senare vid tre tiden skulle ut och träffa Sebbe med Hannah.. och såklart ska en lyckad kväll sluta med bråk. Vi lämnade hem Hannah, och fortatte vara ute. Men natten blev iaf lyckad igen, kom hem vid halv sju imorse :) Nu sitter jag här vaknade för en stund sen helt trött hatar verkligen att vakna upp när ingen är hemma då finns det inte någon jag kan klaga till eller hakka på haha! Japp inga speciella planer för ikväll.. men det händer alltid något ;)


Jag,Amila,Hannah,Asmir & Markus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0