ett minne

Satt och kolla igenom gamla låtar.. hittar den här från BTNH. Det minnet jag fick upp direkt va dig. Det var i Februari i början på det här året.. fan va snabbt det har gått asso. Jag åkte ända hem till dig, det var andra gången jag träffa dig men ändå kändes det som att vi hade känt varandra hela livet,det blev aldrig någon pinsam tystnad mellan oss. Vi satt/låg i ditt rum hela natten och hela dagen och blev fucked up, haha. Dagen efter när vi vaknade ville jag inte gå och du ville inte släppa mig. Jag fastna för dig så snabbt så de inte är sant.. vi fortsatte skriva till varandra ett bra tag efter den kvällen.. men tyvärr kom vi aldrig längre än så.. vad hände? hatar dig apa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0