hunnit...

med så mycket idag känns det som.. innan jag gick till Hannah kom Sebbe & Gabi förbi mig och hämta sen sak :) därefter till H där Salih var. Vi satt och drack té och snacka om allt möjligt. Till slut var jag och H i alby där vi träffade på Chili :) spenderade ett tag  på ett ställe där jag inte tänker berätta om för det angår inte er andra ;) när jag låg och vila mötte jag även Niklas :D Tillbaka till vårt hood norsborg där vi gjorde lite bussnies med Salih :) jag & H drack gått och gick promenad, mötte även Fabrizio, Hannas babe & Bella mot kvällen :) trevligt den sista stunden då vi snackade om allt! Kom hem och åt direkt.. Bella o Fabrizio började snacka om donken då började min mage att sätta igång och fantisera om cheeseburgare :O haha! Gick hem och åt diiirekt. Suttit ett tag i min säng och tjockat mig med min syster. Nä nu ska jag dra mig mot sängen och mysa! Godnatt :)  How could something feel so good when i know it's wrong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0