i wanna be the smile on your lips

Som sagt den dagen vi skulle äta på kina-resturang så var den SÅKLART under reperation. Men då drog jag,Hannah, America och hennes kille oss till Heron och åt Thai-mat igen mmm! Mot kvällen hände det mycket saker orkar inte gå in på detaljer, America sov över här ♥

Igår vaknade jag upp vid halv fucking fem! Fattar inte själv asso, låg typ i koma haha somnade på en sida och vaknar upp nästa dag på samma sätt som jag somna.. lite läskigt för jag brukar vara värsta krigaren i sängen HAHA. Snarkar, sparkar ner tavlor o allt dedär. Iaf var bara hemma nästan hela kvällen hos Amila med killarna och Hannah. Vad händer ikväll då?! Har största lusten att gå på fiesta!!


HAHA fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0