i'm drunk om margarita

Igår var jag i stort sätt hela dagen i stan med min underbara familj. Kusiner,farbror,farmor mm. Vi åt på en Thailändsk buffé Pong. Skit mysigt snacka om att man gama haha. Och såklart ska något skämmigt hända mig.. hade på mig en tub-topp ( alltså den har inga band ) så tog jag av mig min halsduk och gick till buffén, asso tänkte verkligen är det något fel på mig för kände att jag hade allas blickar på mig. Så kände jag att det var lite kallare och vindigt vid bröstet än vad det brukar vara HAHA! Och såklart så är hela tub-toppen nere.. tror inte ens jag behöver förklara mer x)

iaf mot kvällen var jag ute och pratade ett tag med Bella & Alle. HAAA!!! Och till er som inte trodde att jag hade fått ett myggbett förra veckan på handen, idag vaknade jag upp att det var som en fluga i mitt rum sådär biiizzzbizz. Då såg jag att det satt en mygga på samma fucking hand igen! Så iiiiiiii er dom finns fortfarande! :D

Idag är det även bestämt att gå på kinesisk resturang i Skärholmen och senare mot kvällen har vi lite andra planer , min prima fyller nämligen år haha feliz cumpleaños America! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Marija

nice blogg!



frågestund hos mej! :)

2009-10-26 @ 14:27:51
URL: http://mjovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0