1 september

Har inte skrivit på några dagar eftersom jag sov hela helgen hos Hannah ;D Massa med dricka och träffa folk blev det. Annat rooooligt med haha. Igår gick jag inte till skolan. Mr kom till mig när jag var hemma under hela dagen ;b var även förbi Hannah igen med Bella & senare mot kvällen kom även Rimon dit. Vi satt och snackade på balkongen de va trevligt :) eh .. aa det är ju skola idag skulle gått men har så ont i magen.. PÅ RIKTIGT nu faktiskt. Och idag fyller min älskade tia år, Feliz cumpleaños!<3


Gaah längtar så mycket tills på fredag, då blir det kryssning med vännen Bella & kusinerna pappa och de för att fira min fasters födelsedag :D ska bli så roligt! Och på Lördag ska jag & Bella på tjejmiddag. Har inte så mycket mer att säga nu, ska läsa igenom några bloggar nu blivit beroende av det typ haha! puss

haha lite skön


Kommentarer
Postat av: Hannah

lägg in vårt 'vardags-samtal' i bloggen :'D hahah jag kan inte göra d hahaha soc kmr jaga mig <3

2009-09-01 @ 17:51:26
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0