dam un beso y dime adios




Guud känns som de va 10 år sen jag skrev sen sist.. men har inte gjort så mycket egentligen känns bara tjatigt att skriva vad man gör varje dag ut och dag in. Sitter hemma nu iaf med grovaste mensvärken, inte kul. Precis satt på lösnaglar hoho. Senaste tiden ;

Vart med kompisar
Gått till skolan vissa dagar..
vart hemma ett antal dagar då x vart här
Åkt båtkryssning med bästa vännen Bella :) familjen och kusiner + blivit slagen på båten haha ;p ( hade jag inte vart så jävla borta hade de blivit värre kan ja lova, men farbror fixar farbror fixar ;) men jag var nog inte den ända som var så borta, fick ju gå flera stycken för att lämna ner pappa i hytten, haha! bilder kommer! )
Druckit lite med Hannah =) kommer inte som en så stor överraskning för de flesta tror jag..

Jahapp, va händer idag då? ingen aning..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0